اسانس آنغوزه

اسانس آنغوزه

اسانس آنغوزه : آنغوزه گیاهی پر رشد است که قد آن به ۲٫۵ متر نیز میرسد و ساقه آن قطور و محکم است . برگ های گیاه آنغوزه بسیار بزرگ است و پهنای آن به نیم متر نیز میرسد .

گل های گیاه آنقوزه زرد رنگ و کوچک است که در انتهای هر شاخه ایجاد می شود و گیاه آنغوزه را زیبا تر میکند.

از گیاه آنغوزه در قدیم به عنوان خلط آور ، ضد گرفتگی روده ، ضد نفخ و … استفاده می شده است ، در واقع از شیره (رزین) گیاه آنغوره که در جامعه آنرا آنغوزه میشناسند به عنوان درمان طبیعی بسیاری از موارد استفاده می شده است .

یکی از بیشترین کاردبرد های گیاه آنغوزه ، استفاده آن به رایحه در عطر ، ادکلن و دیگر محصولات خوشبو کننده است که باعث میشود اسانس آنغوزه و همچنین روغن آنغوزه مورد توجه بسیاری قرار گیرند .

گیاه آنغوزه دو نوع دارد که یکی خوش بو و یکی بد بو است ، نوع بد بوی آن در ایران به دلیل خواص درمان آن کشت می شود و آنغوزه خوش بو که از آن اسانس گرفته میشود وارداتی است .

رزین گرفته شده از گیاه آنغوزه محتوی ۲۰ درصداسانس آنغوزه ، ۶۵ درصد روغن آنغوزه و ۲۵ درصد آن صمغ می باشد که در صنایع مختلفاستفاده می شود .

بازرگانی آرگان اویلا یکی از برترین وارد کنندگان اسانس ها در کشور عزیزمان ایران است که شما میتوانید با سفارش مقدار حتی کم اسانس آنغوزه را از وارد کننده اصلی و بدون واسطه با قیمت فوق العاده اری نمایید .


آویسل 101 آنغوزه ,گیاه ,اسانس ,استفاده ,گیاه آنغوزه ,اسانس آنغوزه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت شخصی سپهر حسین زاده دانلود جدید ترین ریمیکس های رادیو جوان مجله دینی المصباح تبلیغات در ایران حرفه اي پیام نو °l||l°Destroyer Team°l||l° memories