پیش بینی روند تراکنش های بانکی یکی از مسایل اساسی در حوزه های قابلیت اطمینان، امنیت سیستم و بهبود کیفیت خدمات بانکی است که تاثیرات قابل توجهی در برآورد هزینه ها، مدیریت و برنامه ریزی منابع و ظرفیت سنجی سامانه پرداخت الکترونیکی بانکی دارد.با توجه به ظرفیت محدود سوئیچ بانکی گاهی با افزایش بیش از حد تعداد صف تراکنشها دیگر سوئیچ جوابگوی حجم بالای تراکنش ها نبوده و در برخی موارد خارج از سرویس می شود. به عنوان مثال در روزهای پایانی سال و یا در زمان واریز یارانه ها که حجم مراجعه مردم به خودپردازهای بانکی افزایش می یابد، قطع و وصل مدام شبکه، عدم پرداخت پول، خراب شدن دستگاه خودپرداز و. از جمله مشکلاتی است که مردم با آن روبرو هستند.بنابراین به منظور برنامه ریزی مناسب کوتاه مدت و بلند مدت بار سوییچ و سامانه متمرکز بانک، نیاز به پیش بینی تراکنش های سوئیچ و سامانه متمرکز احساس می شود.


گاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره بانکی ,سوئیچ ,سامانه ,بینی ,تراکنش ,سامانه متمرکز ,برنامه ریزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت پایه دوازدهم jordyne7h8bih HomePage تله چنل | مجله تفریحی و سرگرمی مجـله ایـنـتـرنـتی سرگرمی , اس ام اس و جوک جدید WantDL drtehranbeauty .