جوانسازی پوست با یخ

پوست یکی از بدترین قسمت های بدن است زیرا در معرض موارد زیادی قرار دارد، به خصوص در شهرهای آلوده این اتفاق بیشتر است. چه این آلودگی هوا و چه آلودگی آب باشد، گرمای خورشید و یا وجود انواع ات عوامل مهمی از این آلودگی ها هستند. ما به دنبال راه هایی برای جوان سازی پوست و حفظ درخشش آن هستیم. خلاص شدن از شر لکه های پوستی و چهره ای که همیشه شاداب و شفاف است مزیت بسیار مهمی محسوب می شود. یخ زدن به پوست روشی است که می تواند در هر زمان مورد استفاده قرار بگیرید و باعث بهبود وضوح پوست و تقویت پوست، پف چشم و حتی کاهش علائم پیری از جمله موارد دیگر شود.سایت بین المللی جوانسازی پوست صورت اینجا میباشد.

 جوانسازی صورت با یخ

یخ زدن به پوست چیست

همانطور که از نام این محصول پیداست، یخ بر روی پوست قرار میگیرد تا مزایای ماده خنک کننده را بر روی پوست شما بگذارد. کارشناس معتقدند که انجام صحیح آن در فواصل منظم باعث بهینه سازی اثرات مثبت خواهد شد.

 

چرا یخ زدن به پوست محبوب است

دلایل آن بسیار ساده است، این روش مقرون به صرفه، بسیار آسان و طبیعی است. این نتایج قابل مشاهده را فقط در چند هفته از شروع آن خواهید دید. یخ زدن پوست می تواند منجر به مزایای مختلفی از جمله بهبود شرایط پوستی مانند جوش‌ها، آکنه‌ها، التهاب پوست و اثرات پیری مانند ایجاد چین و چروک و از بین رفتن خطوط های ریز و درشت در صورت شود. یخ گذاشتن همچنین به کاهش پف زیر چشم و آفتاب سوختگی کمک می کند. در اینجا میخواهیم به چند نمونه از فواید یخ گذاشتن بر روی پوست برای جوانسازی پوست را برایتان شرح دهیم:

-         گردش خون را بهبود می ببخشد

-         تورم و التهاب را کاهش می دهد

-         آفتاب سوختگی‌ها را تسکین  می دهد

-         درخشش روی پوست را افزایش می دهد

-         از گرما زدگی جلوگیری میکند

-         جوش‌های روغنی، لکه‌دار، جوش و آکنه را کاهش می دهد

-         پف زیر چشم را کاهش میدهد و چشم‌ها تسکین میدهد

-         مانع از زدن کرم پودرها میشود و منافذ پوست را باز میکند

-         چین و چروک‌ها را از بین میبرد

 

 


کلینیک زیبایی پوست پوست ,         ,کاهش ,صورت ,بهبود ,آلودگی ,جوانسازی پوست ,میکند          منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبر هر چی بخوای هست فروشگاه خرید اینترنتی 5bestbeauty taravaterooh دل نوشته هایی برای نورون های آینه ای اهنگ تاثیر اهنگ بر روی مغز به سرزمین خرید خوش آمدید