چه کار کنیم که وب سایت ما از هر لحاظ عالی باشد؟

یکی از رایج­ترین سؤالاتی که مشتریان طراحی سایتاز ما می­پرسند معمولا حول موضوعاتی مثل؛ چطور یک وب سایت حرفه ای و عالی داشته باشم و آن را ارتقاء دهم؟ در این مطلب، به مهم­ترین مواردی اشاره کرده ­ایم که برای دستیابی به این هدف باید انجام دهید.

1.     برنامه ریزی دقیق برای آموزش، اعتبارسازی و محصولات به مشتریان

با مشتریان ارتباط برقرار کنید که هر تعامل و ارتباط اهمیت دارد. نقطه تماس با مشتری یعنی هرگونه ارتباط و تعاملی که یک مشتری بالقوه با یک برند در مسیر جستجوی خود تا تصمیم گرفتن برای در پیش می­گیرند. نقطه تماس آنلاین با وب سایت هر چیزی را شامل می­شود از مشاهده­ی یک پست اجتماعی گرفته تا خواندن نقطه نظرات مشتریان در مورد یک کالا یا محصول.

تصمیم مشتری مبنی بر یک محصول از وب سایت، از ارتباط وی نشأت می­گیرد که به کمک یک سری نقاط تماس قطعی، پایدار و معتبر شکل گرفته است. این وظیفه­ی شماست که کاری کنید مشتری به اطمینان کامل برسد که وب سایت شما در جهت برآورده سازی انتظارت تلاش می­کند و هر نقطه تماس، انعکاس دقیقی از برند شماست. حتی یک نقطه تماسی که به شکلی مؤثر با مشتری شما ارتباط برقرار نکند هم می­تواند به روابط شما با مشتری آسیب وارد کند.

طراحی سایت گاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

2.     حساسیت­ها را کم کنید و دوباره همه چیز را ساده طراحی کنید

طبق یک مقاله ­ای در Forbes در مورد وب سایت، یک شخص معمولی، قابل اعتماد بودن شخص مقابل را در طی 7 ثانیه قضاوت می­کند. در مورد وب سایت این عدد به 50/1 ثانیه می­رسد.

زمان زیادی برای اینکه بتوانید اثرگذاری قوی داشته باشید نیست درست است؟ استراتژی مناسب را از بین استراتژی­های اپل و گوگل انتخاب کنید، وب سایت آنها نمونه­ی تمام عیار یک طراحی ساده است. در عصری که هر کسی می­تواند یک وب سایت را از ویدیوهایی با بالاترین کیفیت پر کند، خود را عرضه کننده­ای در نظر بگیرید که یک وب سایت مینیمالیستی با عقیده­ی ساده گرایی دارد که بدون بکارگیری هیچ نوع ترفندی، هنوز هم سعی دارد تا بهترین کارها را ترتیب داده و انتظارت را برآورده سازد.

3.     سازگاری با تمامی پلتفرم ­ها

پس خود را شدیدا متعهد به انجام کار کرده و برای خود یک وب سایت جذاب و قابل فهم برای کاربران ساخته­اید و فورا آن را راه اندازی می­کند. پس از آن، موقعی که سعی دارید هر کاربری را ترغیب به چک کردن وب سایت خود کنید، بخش آنالیز وب به شما بازدیدهایی از دستگاه­های موبایل و تبلت نشان می­دهد. پس چک کرده­اید که با هر دستگاهی سازگار باشد درسته؟

روش­های زیادی برای دسترسی به وب سایت وجود دارند. به دقت Google Analytics را چک کنید که بازدیدکنندگان از کدام مرورگرها و دستگاه­ها در حال بازدید از سایت شما هستند. آیا اکثریت بازدیدها از طریق دستگاه موبایل است؟ شاید زمان آن رسیده که ابتدا وب سایت را سازگار با دستگاه ­های موبایل بسازید و سپس برای نسخه ­های دسکتاپ و سایر دستگاه ­ها نسخه سازگار ایجاد کنید. مخاطب خود را بشناسید و مطمئن باشید که وب سایت شما بر روی دستگاه­هایی که کاربرانتان بیشتر از همه برای بازدید وب سایت شما استفاده می­کنند، طبق انتظار عمل می­کند.

4.     از کد ساده استفاده کنید

برای اینکه وب سایت شما آینده دار باقی بماند، باید کلیه ­ی مطالب را دائما آپدیت نگه دارید. وقتی کد نویسی های سایت خود را بیش از حد پیچیده کنید قطعا در واکنش سریع نسبت به تقاضاهای در حال تغییر و نیازهای مشتریان خود به مشکل خواهید خورد.

وب سایت را برای همه قابل دیدن کرده و با تمامی پلتفرم­ها سازگار کنید

5.     امنیت

طبق گفته­ی Werner Vogels، مدیر ارشد فنی آمازون، هر چیزی را رمزگذاری کنید. اطلاعات رمزگذاری شده نگه دارید تا فقط گیرنده ­ی مورد نظر آن را دریافت کند، اما گواهینامه­ی SSL در وب سایت شما نیز در اعتمادسازی در گروه مشتریان شما تأثیرگذار خواهد بود. مشتریان می­خواهند مطمئن باشند که وقتی چیزی از وب سایت شما می­خرند، کلیه­ی اطلاعات شخصی و مالی آنها امن است.

6.     در جستجوها بتوان سایت را پیدا کرد

عملا میلیون­ها و میلیون­ها وب سایت در سطح اینترنت وجود دارند پس از کجا می­خواهید مطمئن باشید که سایت شما دیده می­شود؟ آیا ارتباطی با بهینه سازی موتور جستجو یا SEO دارد؟ مشتریان بندرت در صفحاتی بجز صفحه اول گوگل جستجو می­کنند تا به دنبال راهکار در سایتی باشند که فاقد اعتبار بوده یا وقت آنها را تلف می­کند.

بهینه بودن سایت در جستجوها یعنی وقتی مشتریان به دنبال جستجوی راهکاری برای مشکل خود هستند، محتوای شما که رفع کننده این مشکل است در معرض دید آنها قرار گیرد. SEO یک کار بسیار مهمی است که باید انجام شود و احتمالا توسط تیمی از متخصصین با تجربه برای اکثر سازمان­ها انجام می­گیرد. در صورتی که با این موضوع سروکار دارید، حتما در صورت نیاز با ما تماس بگیرید و ما سعی می­کنیم راهنمایی­های لازم برای پیشرفت کردن SEO وب سایت شما ارائه کنیم.

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

7.     به کمک داده­ها تصمیمات آگاهانه بگیرید

استفاده از داده­ها برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه از موفقیت سایت شما هم مهمتر است. به کمک نرم افزار قدرتمند و مناسب، می­توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان خود کسب کنید – بفهمید که چطور سایت شما را پیدا کردند، چقدر در سایت شما بودند و کی از سایت شما بیرون رفتند. با اطلاع داشتن از این آمار و ارقام­ها، می­توانید شروع به بهینه سازی سایت خود کنید تا مشتری ثابت برای خود ایجاد کرده و تعداد آنها را افزایش دهید.

8.     چقدر سایت شما سریع عمل می­کند؟

این مدت زمان توجه بسیار کوتاه بازدیدکنندگان یعنی صبر نمی­کنند تا صفحات بارگذاری شوند، مخصوصا روی دستگاه­های موبایل که باید عکس­ها را تک تک ورق بزنند تا ببینند و صفحات را بالا و پایین کنند تا لود شود. به کمک ابزارهایی مثل Pingdom،GTMetrix و WebPageTestمی­توانید سرعت وب سایت را با دیگران مقایسه کنید.

سایتی که سرعت بالایی داشته باشد قطعا در رنکینگ آن در صفحات جستجو هم اثر می­گذارد. موتورهای جستجو فاکتور زمان بارگذاری را طبق الگوریتم­های خود می­سنجند تا مطمئن شوند برند آنها تجربه­ی خوبی را برای کاربران رقم می­زند. اگر زمان بارگذاری سایت شما بیش از 2 ثانیه طول بکشد، توسط گوگل و کاربران جریمه خواهید شد. پینگ!

شرکت رایان به عنوان یک مجموعه حرفه ای که کارمندان متخصص در زمینه بازاریابی اینترنتی دارد، به سازمان­ها کمک کرده است تا وب سایت خود را بهینه کنند، ترافیک و بازدید ورودی خود را افزایش داده و سایر طرح های غیر دیجیتالی را مدیریت کنند که باعث شده برند آنها از یک اداره کوچک به برندهای ملی تبدیل شود که نسبت به بزرگ­ترین رقیبان خود پیشی گرفته­اند. ما نشان می­دهیم که چطور رویکرد نتیجه گرای ما به کسب و کار شما رونق بخشیده است.

 

 

 


طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل سایت ,مشتریان ,طراحی ,     ,مشتری ,زمان ,طراحی سایت ,بهینه سازی ,مطمئن باشید ,تصمیمات آگاهانه ,وجود دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چت|آدورر چت|آدوررچت|آدورر|چتروم فارسی آموزش و یادگیری آوات خرید اینترنتی آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ هر روز بیا ماساژ و فیزیوتوراپی