پرورش قارچ در خانه

رشد قارچ در خانه جلوه خارق العاده از خلق طبیعت در خانه است فقط با چند ابزار ساده می تواند ، محیط مناسب رشد قارچ و پرورش قارچ را در خانه فراهم آورید و به کسب درامد از تولید قارچ برسید. با رشد قارچ و پرورش قارچ در خانه شما میتوانبد هر نوع از قارچ که در بازار موجود نیستند پرورش و از درآمد تولید قارچ در خانه بهره برداری کنید.

رشد قارچ در هر جایی!!!!

 در حال حاضر انواع قارج مانند شیتایکه ، صدف ، بوقلمونی ، ترکی، لوستری…. و میلیون ها گونه قارچ امروزه در دنیای ما در حال رشد هستند.

بعضی از آنها خوراکی هستند و از نظر سلامتی اثرات مختلفی دارند ، در حالی که برخی دیگر به شدت سمی هستند و می توانند یک فیل پنج تنی را در مدت زمان ده ثانیه یا کمتر به زانو در بیاورند

 

جستجوی قارچ در طبعت بسیارآسان است.با پیاده روی ساده می توانید قارچ های مختلفی در در کنار تنه درختان یا شاخه درختان پیدا کنید.و کافی است که کمی با انوع قارچ ها آشنا باشید در این هنگام است که به راحتی می توانید تشخیص دهید کدام نوع قارچ سمی است و کدام نوع نه و برای سلامتی مفید است.

به عنوان مثال در تصویر زیر یک قارچ لویتری را میبینید که برای پخت و پز در سراسر جهان از ان استفاده می شود .

پرورش قارچ در خانه

در مقابل یک نوع قارچ لوستری دیگر وجود دارد که در تصویر زیر میبینید و شباهت بسیاری با قارچ لوستری غیر سمی دارد، امادر واقع این قارچ سمی است .

قارچ لوستری

به دلیل عدم تشخیص قارچ سمی از قارچ غیر سمی در طبیعت و همچنین کسب درامد از تولید قارچ خیلی از افراد به فکر پرورش قارچ و رشد قارچ در خانه هستند.

دوری از قارچ سمی با رشد قارچ در خانه

خب اگر تصمیم گرفته اید که با رشد قارچ در خانه آشنا شوید و برای خودتان با تولید قارچ کسب درآمد کنید. با شرکت سپید مزرعه همرا باشید و برای کسب اطلاع بیشتر از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.در ایتدا باید به دنبال شرکتی باشید که گونه و تخم های مختلف قارچ به برساند.

شرکت سپید مزرعه صحرا با سال ها تجربه جهت ارائه انواع خدمات در پرورش قارچ اطلاعات لازم را به شما بدهد.

اگر در پرورش قارچ تازه کار هستید نگران باشید!!!، شاید بهتری اشت در ایتدا با تولید قارچ چتری شروع کنید.این نوع قارچ به شدت رشد می کند و به اندازه کافی سازگار دارد که می تواند در بسیاری از مناطق و اقلیم های مختلف دما رشد کند.

برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

https://gharchfarm.com/post/25/Rshdqarch-%7C-growing-of-mushrooms-at-home-and-make-money-from-mushroom-production


https://gharchfarm.com قارچ ,خانه ,پرورش ,تولید ,پرورش قارچ ,تولید قارچ ,سپید مزرعه ,قارچ لوستری ,شرکت سپید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

hallelujah تجهیزات دندانپزشکی sazokar صادق فلاح جلال ژاله emohtava EXP 5000 فروش فلزیاب | 09100061386 سهیل سنقر گروه تلگرام - لینکدونی تلگرام